Skoldax på en ledig dag

Man kliver upp tidigt fast man får sova, bara för att gå till skolan då det är nog ingen annan där förutom jag.
Men jag får lite saker gjort iaf, så det är positivt :)

Hatar jag verkligen sommaren och värmen så mycket??
För jag drömde om snö inatt :)
Det var härligt och svalkande :)

Sen idag vid halv fem tiden så ska jag på date med Sandra, inte min älskling och inte Knutte utan en annan Sandra :) haha
Det är många av mina vänner som heter Sandra, det verkar vara ett populärt namn :)
Det ska bli härligt att få se henne igen, det var länge sen vi umgicks och så.
Så det är dags nu :)

Nu blir det att packa väskan och sen så ska jag försöka bli smartare ;) hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0