rida ut...

jag får rida ut "stormen"...
Jag förstod nästan det innan jag ens fick tag på dem på vårdcentralen.

Det blir att dricka mycket vätska, knapra halstabletter och vila en massa :)
Jag kommer säkert få liggsår såsom jag ligger och vilar ;) haha.

Nu ska jag faktiskt vila en stund så jag orkar med kvällen.
Det är premiär på bilbingon i Strömsberg idag och det är lite i sista minuten att hitta någon som tar över för mig ikväll.
Så jag åker dit och jobbar ändå :)

Kom dit och spela vet jag, potten är på 15 000 kr och lilla potten är på 3000 kr :)
Det skulle väl vara kul att skrapa hem det ;)

Men den 8:e juni måste jag hitta någon som kan ta mitt pass, för då ska jag på konsert i Stockholm med Peter.
Och jag tänker inte missa den :)

Äsch, natti natti på er gott folk :D

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0