okej...

Min dag har varit lite hit och dit idag.
Det började härligt, men sen vaknade näsan min till liv.
Jag kan knappt andas igenom den längre, den irriterar också, så mycket att jag faktiskt blir smått tårögd... Snacka om jobbigt!!

Jag stack iväg en snabbis med mormor till Lidl för att hjälpa henne hem med pelargonerna som hon ville ha.
Samt jag tjattade om ;)
Sen blev den en snabbis till hemköp för att köpa blåa vattenfallsblommor(vet inte vad de heter).
Sen var det bara blomjorden som fattades, den fick morfar ta med bilen :)
Då passade jag på att köpa sådana där vita små prästkragar så man också kan plantera :)

Sen har min eftermiddag bestått utav att plantera och dona utomhus.
Jag är nöjd, fast jag fick snyta mig tusen och åter tusen gånger.

Sen stack lillebror iväg en snabbis för att köpa en engångsgrill, morfar var sugen på grillat :)
Det blev att grilla hamburgare, och några majskolvar till mig :D

Jag smuttade på en öl ute i solen medan grillen fixade maten och nu sitter jag inne och snorar och tycker synd om mig själv igen...
Jag fryser fast jag är ordentligt påklädd och jag är lite smått slutkörd.
Jag är visst inte så duktig på att sköta mig, jag trodde jag hade blivit bättre. Men icke det...

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, det verkar ju vara det ända jag orkar med nu för tiden...

Nejdå, jag är inte negativ...

TT

Kommentarer
Postat av: Rosadun

Krya på dig bitchen min

2011-05-20 @ 23:46:36
URL: http://rosadun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0