Nu är man på väg till sommarstugan för att...

img_7601 (MMS)

Nu är man på väg till sommarstugan för att fixa och dona lite grann på altan och så. Morfar och jag kilade in en snabbis och köpte fika som vi kan gotta oss med efter det hårda arbetet ;) hehe.  Men vid 8 imorse så tränade jag för fullt på gymmet.  Mitt mål nu är att träna så hårt och så mycket jag kan och orkar för att bli av med magen till den 1:a juni :) Att jag får ordning på rumpa och lår också är nog ett plus i kanten för min del. Jag vill ha tillbaka med fina mage som jag hade när jag var yngre :D Jag har tröttnat på att vara missnöjd nu, så dags att göra något åt det hela istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0