någon frivillig?

som är VÄLDIGT villig att ta över min förkylning... Snälla??

Jag har varit sjuk i en hel dag(plus några timmar igår) och jag är redan totalt less på att ligga hemma.
Jag orkar ingenting, jag har legat i sängen nästan hela dagen(förutom trippen ner till kiosken med Knutte).
Jag har försökt läst, men har nästan somnat efter så där 2-3 sidor.
Försökte även snacka med Peter en sväng, men min hals gjorde så att jag knappt kunde prata.
Och Peter älskar att klaga, så jag fick höra hela tiden "prata högre", "sluta mumla" etc... ;)
Snacka om att han är elak :)

Men nu tänker jag lägga mig och försöka sova igen, tog en oväntad tupplur vid 5-6 idag :D
Man blir helt knäckt att åka ut och äta glass ;) hehe

Jag får se imorgon bitti hur jag mår då, annars får jag skippa skolan imorgon, speciellt om jag ska snora och låta så här.

Men en dag till i sängen KÄNNS så lockande :S

Natti Natti :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0