Konstant fullt upp :) Nu sitter man i taxi...

Konstant fullt upp :) Nu sitter man i taxin med en av de boende på gruppboendet jag praktiserar på. Vi ska in till stan och utföra lite ärenden. Jag har ett 12-21 pass, men började en halvtimme tidigare för att kunna följa med idag. Sen efter idag så blir jag ledig i 2 dagar innan jag kör 2 helgdagar. Sen så pojkar och fickor så börjar jag och resten av klassen i skolan igen :) Jag saknar mina tjejer, det som är att det blir en mindre nästan hela veckorna. För älskade My har inte någon mera kurs med oss förutom med Khoshy. Jag saknar henne och Connie. Men iaf imorgon så vekar det bära av till stan för min del eller Valbo är egentligen ingen stad. Men det är lite angenämare än Tierp för tillfället. Nej, jag ska nu göra någonting. Jag kommer annars somna i taxin :s TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0