kan det vara så??

Att jag har åkt på halsfluss?
Jag har ont vid/i halsmandlarna och det ser ut som att jag inte har någon käklinje längre.
Det är nog ganska tydliga tecken på att jag har halsfluss.

Jag hade det förra vintern också, men då sova jag bara borta det och det tog väl så där 1-1,5 vecka sen så var det borta.
Så nu är frågan, ska jag gå till läkaren och få antibiotika eller ska jag rida ut "stormen" som förra gången?

Jag har iaf fått lite uppgifter från psykologi läraren som gör att jag får något att pyssla med under dagen.
Sen har jag ju andra läxor också, så jag kommer definitivt inte ha långtråkigt...

Så det kommer nog komma några inlägg under dagen :D hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0