Ja, snart så...

Ja, snart så sitter man på en båt med massa hårdrockare :)
De lägger ut på fredag och vi kommer hem igen på lördag.
Det känns lite oroväckande att vi åker på Fredagen den 13:e :S
Jag som har lite små problem annars med båtar och djupt vatten.

Men det kommer bli kul som fan iaf :)

Jag delar hytt med Connie och hennes gubbe plus 2 till(vet inte vilka det är riktigt).

Vad för kläder man ska ha på sig har jag fortfarande inte kommit fram till. Men jag är ganska så säker på vilka skor jag ska ha iaf :)

 

De ser väl bra ut? :)

Jag är faktiskt själv hemma nu, javisst mormor och morfar är hemma, men gubben är hos Punchy och tittar på hockey. Själv så njuter jag av ensamma tiden med att sitta och plugga som vanligt :D haha

Men jag kanske fortsätta med det också :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0