Hundutställning i stora lass ;) Jag har ha...

Hundutställning i stora lass ;) Jag har haft lite fullt upp i helgen och den är inte slut ännu :) Igår så var jag och familjen Jakobsson på en nationell hundutställning i Österbybruk. Sandra vann med sin älskling Greta och fick ett CK :) Eva vann också samt hela Tojtas kennel slog ut en annan kennel totalt :) hehe. Det var nästan det bästa på hela dagen :) Jag tänker lägga ut bilder och berätta lite mera sen när jag kommer hem till mig. Jag har inte riktigt möjligheten idag, kanske imorgon. Nu sitter vi iaf i bilen igen och är på väg denna gång till Vallentuna flygfält för en internationell hundutställning. Så nu håller vi tummarna för att hundarna vinner idag igen :) TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0