glass i regnet

Jag har haft en riktigt latdag då jag har legat i sängen tills Knutte lyckades fresta mig så mycket med tanke på glass att jag tillslut bestämde mig för att cykla ner och köpa en.
Det blev glass med Knutte och massa prat också, men svårt att prata fick jag på slutet då min hals började protestera.

Testade en ny glass(för min del iaf)

Twister Fruit

Jag kände ingen smak överhuvudtaget, antingen var den smaklös eller så har mina smaklökar och luktsinne pajat.

På vägen hem skulle jag köpa med mig lite juice och yoghurt, då köpte jag en stark ölkorv, för att testa mig själv.
Det måste vara fel på glassen, för satans i gatan så stark ölkorven är :)

Nu blir det att mysa med min bok resten av kvällen och skön musik.
Har försökt fått tag på gubben min, men hans mobil är visst inte påslagen(dåligt batteri troligen, igen).
Mormor hade gjort extra med lax, samtidigt som att jag inte ska ha matlåda imorgon...

Vi ska på studiebesök på ett demensboende i Gävle, de säger att det ska vara riktigt bra.
Jag vet inte ännu hur jag kommer må imorgon, så imorgon bitti tar jag den smällen.

Sen mötte jag en kompis som jag har lekt med nere i stugan när vi var små, hon ska visst ha barn nu här i oktober.

Min fråga till hela omvärlden...
Har ni haft tråkigt eller är ni verkligen redo för att skaffa barn?

Jag vet att alla utvecklas och blir mogna på olika sätt och i olika takter, men man börjar fundera iaf.
Jag har mina planer och jag tänker inte låta dem gå för intet :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0