fortfarande feber

Feber släppte en stund igår, men sen så inatt så kom det tillbaka.
Så febertoppar härligt :S
Nu så har jag varit vaken sen 4, jag var plötsligt klarvaken och solen var på väg upp för det var ljust ut.
Då blir man lite sur, för jag somnade inte förrän vid 23-24 ändå.

Men nu har jag tagit cocillana och 2 alvedon. Förhoppningsvis hjälper det.
Idag tänker jag spendera hela min tid i sängen, jag kommer nöta ut massa filmer och bara lata mig.
Jag vågar fan inte göra någonting, jag kommer ha svårt att jobba på bilbingon på onsdag om jag inte blir bättre.

Så första filmen att se idag blir Bringing down the house, en komedi med Steve Martin.
Sen funderar jag på Björnbröderna 2, men sen har jag inga flera idéer just nu.
Men jag kommer nog inte behöva sitta och glo på väggen iaf :)

TT

Kommentarer
Postat av: Captain Hornypants

I has sad panda for u bby :/ <3

2011-05-17 @ 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0