Första dagen

Idag är det första dagen i skolan på 4 veckor.
Och om 3 veckor så slutar vi... vad ska jag säga?
Jag trodde verkligen inte att det var så lite tid kvar :S

Men det ska bli kul att träffa flickorna i skolan, och man börjar råplugga det första man gör.
Connie och jag ska sätta oss och göra lite läxor efter skolan så vi får lite hjälp utav varandra :)

Jag har haft praktik hela helgen, det tog lite enegri att både vara där hela dagarna sen, åka iväg och fira Dea på lördagen.
Sen igår så åkte jag iväg och jobbade hos morbror en sväng direkt efter praktiken och sen hem och mysa och tjattra med gumman.
Vi hade tänkt sett en film, men det aldrig av och sen så slutade hennes gubbe från jobbet och hon skulle ju dit då.
Men vi hade lite myspys iaf, målade naglarna, käka pizza och massa tjatter :)

Nu ska jag käka lite frukost hade jag tänkt och sen bär det av :D

Den stämmer inte in på mig idag :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0