:)

Jag inget annat än att säga att jag är nöjd :)
Jag fick till 10 timmars sömn inatt, med enbart ett avbrott vid 6 imorse då blåsen var tvungen att väcka mig för ett besök på toaletten.
Men jag slocknade fort igen, vaknade utav att mormor åkte hemifrån lite efter 10.
Då var det nog dags att kliva upp :D

Min dag har bestått utav städning med morfar av lägenheten och sen blev det att hjälpa till att rensa bort ogräs mellan plattorna på uteplatsen.
Sen har jag fått undan lite tvätt coh även hunnit med att sola ute(försöka bli av med det där efterhängsna spöket).
Även läst lite bok.
Nu ska jag köra igång en till tvättmaskin och sen så är jag nöjd för dagen :)

Ja, just det.
Ikväll så blir det att gå till Aspens skolans aula aka Tierps Bio och titta på särgymnasiets årliga skolshow :)
Det brukar bjuda på mycket skratt och härliga minnen :)
Jag kommer troligen lägga upp mycket roliga/bra kort ikväll från showen och jag inte lyckas skrattar hela tiden ;)
Gubben jobbar ju där så man kanske får se han göra något shownummer med ungarna ;) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0