En skön lördag

Vilka underbara tjejer det finns på min praktik :)
De skickade hem mig tidigare för att jag skulle hinna med bussen vid 3.
Då jag skulle ut till Jakobsson och fira Deas 20 årsdag(som var igår) :)
Det blev tre rätters middag och massa skoj :)
Förrätten bestod utav toast med Sandra egen skagenröra.
Varmrätten var potatisgratäng med fläsk- eller ytterfilé. Med strorom(vet inte hur det stavas) sås :)
Efterrätten var 4 tårtot som Sandra hade bakat.

Ja, ni kan säkert gissa att jag blev mätt eller ;) hehe

Men nu ska jag krypa till sängs och sen så kör jag sista dag på praktiken imorgon.
Det är med sorg i hjärtat jag lämnar dem på Smedkulla, samtidigt som jag längtar till mina klasskamrater :)
Jag kan ju faktiskt hälsa på dem :)

Tyvärr har jag inga bilder från dagen/kvällen hos Jakobsson, de kommer säkert upp några på gummans blogg senare i veckan :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0