En händelserik helg

Ja, jag har haft lite fullt upp i helgen.
Har varit på 2 hundutställningar som jag skrev tidigare, en i Österbybruk och en i Vallentuna.
Jag kommer lägga ut lite bilder och annat myspys på detta imorgon troligen.

Ikväll så beslutade jag och Fredrik för att göra slut.
Vi tycker om varandra och älskar varandra, men inte som att vi skulle kunna ha ett förhållande, ett kärleksförhållande alltså.
Svårt att förklara tror jag.
Men jag tycker fortfarande om honom väldigt mycket och kommer inte att sluta göra det, för han är en underbar kille.
Men vi kommer vara vänner istället, det känns mer naturligt för våra del.

Nu tänker jag sova lite grann, men jag hoppas ni alla där ute har haft en underbar helg.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0