Eländigt

Usch, vad jag älskar att vara sjuk...not...
Här nu på sena eftermiddagen så fick jag frossa, feber, huvudvärk, samt det värkte i hela kroppen.
Sen så hade jag ont i halsen imorse när jag vaknade och var snuvig.
Feber har släppt nu iaf, så jag slipper frossan. Huvudvärken ligger där i bakskallen och vill inte släppa helt och hållet.
Halsen känns lite bättre iaf :)

Men jag blir så grinig och vill att någon tar hand om mig när jag mår piss.
Men alla bara retas med mig, kattskrälle kommer inte ens och myser med mig :S
Då känner jag väldigt eländig.

Nu tänker jag ta det lugnt resten av kvällen och kanske läsa lite grann och käka naturgodis :)

Sen har jag fått lite extra jobb under sommar, bara en dag.
Men den dagen så har jag skitkul varje gång :)
Ni kommer få mera info om den senare ;)

TT

Kommentarer
Postat av: Captain Hornypants

Svårt o ta hand om dig på avstånd gumman :/

2011-05-16 @ 23:34:59
Postat av: Rosadun

vilken tur att jag kom och sällskapade med dig en stund då utan att vara elak...(nästan)

<3

2011-05-16 @ 23:41:17
URL: http://rosadun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0