Edgar den stackarn...

Idag så har man suttit med finfina läxor ute i solen med sötnosen Connie.
Och pluggat och fixat med Edgar(en påhittad figur i boken) och hur hans sjukdomshistoria ser/såg ut.

Under dagen så har vi läst ett kapitelt och gjort lite uppgifter till den, sen var det inget mera.
Men till på onsdag så har vi 2 kapitel att läsa plus att psykologi uppgiften som skulle göras under praktiken ska renskrivas och fixas, sen så är jag klar en stund iaf :)
Men det blir lite te och mackor nu sen så tar jag nog en minut ute solen igen, om jag orkar röra mig ;)

Imorgon så blir det ett efterlängtat besök på gymmet, kl. 8 har jag tänkt att kasta mig dit sen så blir det väl att fortsätta med läxorna :)
Khoshys uppgift tänkte jag ta först ikväll för den vill jag har godkänd utav skyddsombudet innan, så jag inte har missat eller missuppfattat något under intervjuen.


Jag hade tänkt haft de här skorna idag.
Men så fort jag satte på mig dem så såg jag att de inte passade alls till kläderna.
Så det fick bli mina nya favoriter :)

Helt underbara :)

Och sköna är dem också :D

 

TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0