Demens 2.0

Kom precis hem från en tur ut med Sandra och Knutte, följde med dem och tittade på när killarna tränade fotboll(korpen).
De kan ju röra sig iaf :)
Lite mer träning sen så är det nog roligare att titta på en match med dem :)
Myggorna kraschade "festen", jag har massa myggbett fast Knutte slog mig hela tiden ;)
Sen fick man röka som en borstspinare för att få bort dem.
Så nikotinkick JIPPI ;9 haha

Nu ska jag fortsätta med läxorna sen blir det att krypa i säng för att orka gå till skolan imorgon och göra prov.
Men jag tror jag bara går dit och gör provet och kravlar jag mig hem igen för att fortsätta sova.
Jag är lite smått slut i kroppen ännu.
Men det börjar ta sig, sa mordbrännaren när han brände ner skolan och grilla korv ;) haha

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah, jaa dom älskade dig verkligen ;) Själv så har man inte ett ända vad jag har märkt. hehe :P

2011-05-23 @ 13:09:59
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0