Betyg

Fick några betyg idag :)

VG i Geriatrik
MVG i Etik och livsfrågor
MVG i Människan socialt och kulturellt

På fredag eller början av nästa vecka så får jag de andra betygen :)
Jag är faktiskt jävligt nöjd med betygen :)
Det var bara synd att vi inte hade Geriatriken längre för då hade jag kunnat gjort ett bättre arbete ifrån mig.
Jag hade för lite tid och möjlighet, det var bara en redovisning och en skrivning.
Sen vägde Eva in det muntliga och där är hon nöjd med mig så jag kan inte göra något åt det :)
Men kanske en till redovisning eller kanske en uppsats, men jag är nöjd med resultatet på sån här kort itd iaf :)

Nu ska jag skicka in lite andra uppsatser och sen så är jag klar med en till kurs, för väl betyget för det så fort de har rättat den :)

Så jag är inte kontaktbar resten av dagen, ska plugga så det ryker om det så jag blir klar någon gång :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0