Avslutning

Idag vid elva så ska i ha avslutning i skolan, fika lite och så ha det mysigt :)

Fick ett underbart besked imorse då jag egentligen fortfarande låg och sov.
Läste precis det nu och jag blev beviljad studiestöd i sommar.
Man vet ju aldrig om man får det för deras regler är ibland lite konstiga.
Men jag fick iaf det så nu kan man andas ut lite mera, då är det fritt fram för mig att plugga :)
Det kan vara svårt att studera i sommar om man inte får hjälp med den ekonomiska biten.

Så nu blir det Latin, näringslära och folkhälsokunskap som gäller :)
Det ska bli intressant tycker jag :)
Latin är jag både lite rädd för och nyfiken på :)
Näringsläran och folkhälsokunskapen så jag jag bara nyfiken :)

Nu ska jag göra ordning mig själv litre grann så jag ser någorlunda fräsch ut under dagen :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0