ännu en dag

ja, ännu en dag med den här roliga förkylningen/influensan... jag vet inte vad jag ska säga om denna dag...
Jag vaknade tidigt för det gick inte att sova längre sen så råkade jag slockna på soffan i vardagsrummet :)
Det blev ett byte till sängen då med hjälp och "tjat" från gubben :)
Vaknade någon gång mellan 15-16... jag tror och gubben också att feber slog till igen.
För jag visst väldigt varm, jag skulle även velat fortsätta sova om jag hade fått möjligheten :)

Men efter många, många om och men så har jag lyckats hålla mig vaken tills nu.
Men jag ger upp nu!!!
Näsan är den värsta delen som krånglar nu, jag måste antingen snyta mig tusen gånger eller så använda nässspray för att kunna andas någolunda.

Ja, jag klagar och jag är grinig... jag HATAR verkligen att vara sjuk.

Jag har sett 2 roliga och underbara filmer nu här på kvällen för att försöka pigga upp mig själv lite grann.
Aladdin och Treasure Planet :)
Så jag är lite positivare till sinnet nu :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0