3,5 timme

så länge har min kvällspromenad varit :)
Jag fick först sällskap utav Robert(brorsan) och vi vandrade runt på Tierp och gjorde ingenting bara tjattrade och gick.
Sen gick vi ner till Makrillen för att träffa hans tjej Petra som var med en tjejkompis till henne och söta lilla Tindra som sussade i vagnen just då :)
Jag skrev till Kim att komma ut, för vi var precis vid honom då.
Så vi pratade lite och så, men myggen älskar fortfarande mig :(
Så jag gav upp efter tag och Kim var då snäll och följde med mig på vägen hem.
Men det slutade med att vi gick några varv runt i Tierp och jag stod för det mesta av snacket verkar det som :) hehe
Men här vid halv 12 så gav jag verkligen upp, då började mina ben kännas lite :)
Så nu tänker jag sussa strax och njuta av min underbara säng :)

Det blir säkert lite tjatter på Facebook innan också :) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0