Vill man bli fin så får man lida pin...

Det uttrycket upplevde jag på nära håll idag :)
Sitta i frisörstolen i 2,5 timme gör att man kan går sittsår i rumpan, jag rörde på mig en stund på ca 2 minuter då jag försökte få tillbaka blodcirkulationen i rumpan :) haha
Men nu är jag fin iaf :)
Jag älskar mitt hår och speciellt min nya hårfärg :)

Jag är inte så duktigt på att knäppa kort men det ser ut så här iaf :)

 

 

Det blev någolunda bra kort iaf :)

Men nu ska jag sätta mig med Etik uppgiften och leta upp lite fakta om Jehovas vittnen och deras synsätt på sjukvården och sådant. Vi har uppgiften till imorgon, det är en gruppuppgift som jag jobbar ihop med Connie och My.

Men vår älskade My är i Kina(kanske glömde berätta det) och har det mysigt :)

Så Connie och jag visst först inte hur vi skulle lägga upp den, tills slut tänkte vi höra med lärarinnan om vi fick skjuta på inlämningen. Men det gick inte så då bestämde vi efter ett tag att Connie och jag skulle göra våran del till imorgon så får My göra sitt när hon kommer hem istället.

Så nu tänker jag börja arbeta lite effektivt, tycker inte ni? ;)

 

TT


Kommentarer
Postat av: Captain Hornypants

Ligga :D

2011-03-31 @ 20:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0