Varför?

Varför har mina klasskamrater panik över diabetes uppgiften?
Jag har suttit med den nu, jag har varit lat(tror jag) så jag har inte ens börjat med den förrän nu.
Jag ville vara klar med de andra uppgifterna först innan jag började med nästa.
Men nu har jag gjort halv diabetes-uppgiften och den var inte så jätte svår, bara lite krånglig gällande vilken av tjejerna kunde ha vilken av sorterna.
Sen var ju det inte så farligt. Eller kommer det senare i uppgiften?

Nu ska jag strax gå hem, för mina ögon är inte riktigt bra. Jag är väldigt känslig för ljus och så, jag får lätt tårar i ögonen och jag måste ofta blunda stunder för att inte börja gråta. Då är det känsligt, jag har alltid varit känslig mot solljus eller ljus överhuvudtaget.
Som nu i vintras när solen låg så finns på snön så började jag gråta, så ont i ögonen gjorde det.
Usch, vad jag klagar. Det är väl bara att skaffa solglasögon så jag slipper klaga :)
Tror ni att jag kan använda dem i klassrummet också? ;)

Jag kanske lägger ut bilder på söta Tindra om jag får, senare ikväll. Ni får vänta och se helt enkelt :)

TT

Kommentarer
Postat av: Nathalie, Mamma till William och gravid

trodde verkligen det skulle vara hur mycket som hällst på den men där hade man fel sammanlagt typ 6 timmar kanske jag satt innan den va klar medans andra fick sitta hela lovet så vi är nog alla lite olika sådär :)

2011-03-10 @ 15:33:15
URL: http://ahnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0