The day after the birthday party

Japp, idag har man varit död, seg, pigg, seg igen och snart är man död igen ;) haha
Festen igår var hur bra som helst :D
Jag dansade hela natten förutom när jag behövde kissa eller dricka något. Så mina ben var lite slutkörda imorse när jag vaknade :)
Men ni ska få en liten rolig video på mig då jag kämpar med att blåsa upp ballongerna :D haha

HAHA :D

Jag hade iaf skitkul igår kväll :)

Lite bilder kanske?! :D

Sandra K, Jakob, Jesper och Jonas

Fredrik och Alexandra

Fredrik(gubben) och jag

Annika och mamma

Jessica och Fia

Sanna, Sandra och jag

Sandra, Jenny och Linnea

Connie, jag och Sandra

 

TT


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja det var jätte roligt :D

2011-03-06 @ 21:25:38
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0