Snobbar i Gävle!!

Idag ska jag och gumman gör Gävles gator osäkra(igen) ;)
Dea(Sandras lillebror), hans tjej fyller 18 och vi ska ut och fira henne med hennes kompisar.
Det kommer bli en upplevelse, åldersskillnad???
Nej då ;) haha
Äsch, gumman och jag har aldrig brytt oss förr, så vi kommer nog inte märka av det ikväll heller.
Detta har vi planerat ett litet tag nu, men jag hade glömt bort datumet, som vanligt.

Men är ni några där ute som inte vet vad ni ska göra på en fredags kväll?!
Så ta er till Östhammar och kika på Rockkarusellen, John meets Jane spelar där ikväll.
Jag hade tänkt gått på deras spelning, men mitt minne är ju verkligen inte som det ska.
Finns det inte några vitaminer som kanske "hjälper" med minnet??
Någon som vet?

Vad ska man ha på sig ikväll då? Jag vet verkligen inte, jag och gumman hade först lite planer på att klä oss så snobbigt som möjligt. Allt för att retas med snobbarna som går på Goya, ja just det. Glömde säga det.
Jag och Sandra kommer gå på Goya!! Nemen usch...
Men vad gör man inte för familjen (skönt citat)


en snobb från "den gamla goda tiden"

De var mycket läckrare då ;)
Så har ni några förslag på vad jag ska ha på mig ikväll, så säg till :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0