Snart så...

Snart så är det fest pojkar och flickor :)
Jag fixar det sista idag, sy in kläningen, färga mattan, texten på lakanet och sen så har jag fixat marschaller till lördagen.
Sandra fixar allt annat, förutom bålen och plastmuggarna som är mammas jobb.
Blir välkomstdrinken för svag eller för stark så är det hennes fel ;) haha
Sen så är allt ordnat.

Imorgon så är det skolan igen som gäller sen blir det konsert på kvällen.
John Lindberg Trio som kommer på Katalin. Längtar tills dess.
Jag köpte den biljetten till mig själv, som min egen present :)

Jag hoppas att det blir en minnesvärd kväll, för jag kommer vara döende på lördag morgon, speciellt när jag ska upp tidigt och göra ordning allt i lokalen med gumman :)

Nu ska jag fortsätta sy så vi hörs :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0