roligt?

jag vet att jag egentligen är ledig idag, alltså behöver inte gå till skolan, men jag bestämde igår att jag ska dit ändå.
Vet ni vad som händer då? jo, jag är så trött att jag kan sova vidare... jag är fan aldrig nöjd...

Det blir att kasta sig in i duschen och sen käka lite frukost, sen så blir det väl skola.
Jag kanske är helt själv där idag, men Linda i klassen ska kanske dit. Jag hoppas på lite sällskap iaf :)

Jag tittade faktiskt på teve igår(jag är stolt över mig själv), men jag satt mest och zappade, sen hittade jag en film så gick vid nio på femman. Jag har sätt den förr, men den är bra. Jag såg halva iaf :) innan jag tröttnade på teven.

Jag tror jag ska leta upp mitt xbox och spela istället om jag behöver lite avkoppling :)

äsch...

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0