Okej, rättelse! Jag har 2 till syskon, som...

Okej, rättelse! Jag har 2 till syskon, som ni kanske inte vet. Dem träffar jag inte lika ofta, så det är därför jag aldrig vet hur de mår eller hur de ser(?) Min andra lillasyster, hon ska ha barn om så där 29 dagar. Och min yngsta lillebror fyller 11 i sommar, så han är väl också stor. Jag ser fortfarande han som när han var runt fem år, en liten plutt som hade massa bus för sig :) Tyvärr Linda, jag kommer inte ha tid att hälsa på er förrän till sommaren. Jag har knappt tid med killen, så jag ser ingen möjlighet till det ännu. Men jag hoppas ni alla mår bra iaf. TT


Kommentarer
Postat av: Linda

Max blir 12 i sommar..

2011-03-14 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0