Ojdå

vilken spelnörd jag kan vara...
Jag satt hela kvällen igår och spelade. Jag hade planer i veckan på att sluta med ett spel, för det hände ingenting.
Men så blev jag inbjuden till en stam och några dagar senare så lämnar ledarna över ansvaret till oss andra.
Tack och lov så blev det till några som faktiskt har erfarenhet sedan tidigare på spelet.
Så just nu jobbar vi med att få ordning på stammen och så.
Det går bra faktiskt, är helnöjd med styret denna gång.
Jag var med i en annan stam tidigare, men grundaren/ledaren var inte så mycket att ha tyvärr.
Han verkade inte tillräckligt intresserad att hålla en stam och få den att växa.
Jag såg nyligen att han har gått ur stammen(sin egen) och blivit medlem någon annanstans. Lite knasigt, men okej.

Det är kanske inte så intressant för den som inte spelar, men jag tycker det är jätte kul :)

Nu idag så blir det att faktiskt ta det lugnt och njuta av en ledig lördag, jag hade planer på att göra läxor.
Men jag orkar faktiskt inte, jag pluggar ständigt varje dag. Jag skulle vilja ha en enda dag då jag inte öppnar böckerna.
Så det blir idag :D jag tänker fortsätta vara nörd framför spelet och sen bara kanske lata mig framför en film eller två.
Men ikväll blir det mys med gumman, så jag meddelar alla nu att jag kommer INTE att plugga idag :D hehe
Under förmiddagen så ska jag ta en liten promenad in till köpingen och hjälpa mamma med lite shopping.
Men det är nöje och inget plugg :)
Jag kan ha lurat i gumman att börja spela också ;) hehe
Hon ska få titta på några av mina konton och se vad hon tycker :)
Så jag kanske har lyckats bota henne också ;) hehe

äsch, nu ska jag käka frukost...
känner ni också för att kika in de spel jag spelar, så är det:
grepolis.se
tribalwars.se
travian.se

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0