Ny dag, nya tag

Snacka om att jag var morgontrött idag.
Men det var bara att kliva upp ur sängen och vara nöjd.
Idag blir det psykologi nu på morgonen sen blir det medicinsk grundkurs för hela slanten.
Efter skolan hade jag tänkt leta efter en present till lillsyrran, hon blir 19 på fredag.
Jag älskar alla födelsedagar, det är kul att fira en person. För man fokuserar faktiskt bara på den som fyller år inte några andra riktigt. Det gillar jag.

Jag ska kika en sista gång i böckerna sen blir det frukost och sen måste man väl klä på sig också, annars blir man väl uttittade ;) haha
Det är vår i luften, för flera och flera börjar gå mer lättklätt ser jag. Det är ju kul för då kan man börja använda vårjackan igen :)
Min favoritjacka :D

äsch...

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0