mmm :)

Idag har man gått en kort dag i skolan.
Efter skolan hann man med mycket, köpa in ett nytt halsband till Grabben aka Tjockisen.
Sen blev det lite shopping till Tindra, ni får se bilder sen då Petra och Robert själva har fått sett det.

Men jag shoppade lite till mig också idag, mjölkfritt smör, samt laktosfria små yoghurtar och sen köpte jag en underbar sak också. Men vilka kommer gnälla på mig nu??? ;)
Jo, Sandra och kanske mamma min.

Duffy, som vanligt :)

Sen så har jag hittat en jätte mysig bild på min lilla älskling(katten).

Han vill följa med ut på en promenad tror jag ;)

Nu ska jag sätta mig med lite läxor och försöka bli smartare :D hehe

TT

p.s. klaga inte på skorna!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandrat

DU är beroende !!! Erkänn nu !! ;D

2011-03-28 @ 17:05:19
URL: http://tanneli.blogg.se/
Postat av: Pernilla

jag älskade skorna :D

2011-03-28 @ 17:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0