Måleri

Jag har målat som satans idag, jag fick mjölksyra i bena för jag satt på huk och målade i ca 40 minuter.
Så lite slutkörd blev jag :)
Mormor tyckte jag var tokig i huvudet, för jag gick in till henne en sväng och bad henne klä av mig ;) haha
Jag hade råkat ställt kassen på snedden så det hade runnit ut färg från burken.
Damen i affären blandade en halvliter färg till mig, det var faktiskt kul att titta på :)
Ja, just det... så jag fick färg på händerna och då kommer jag på, jag kan ju inte måla i de här kläderna :/
Så då fick jag be om hjälp.
Det hela slutade i att jag målade i bara trosorna :D
Det såg säkert kul ut, för jag hade fan färg överallt sen.
Till och med mellan tårna, fråga mig inte hur jag lyckades med det :)

Steg 1


Steg 2
Glömde knäppa kort på Steg 3


Steg 4, mitt golv efteråt

Ni får nya kort när jag är klar med hela :D
TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0