Lillesyrran är stor, vad hände??

En ny dag och nya tag :)
Idag fyller min lillasyrran år, hon blir hela 19 år. Vad fan hände med tiden?
Jag har synvillor om att hon fortfarande är 12-13 år och tjatar på mig konstant.
Hon får inte växa så jävligt, jag blir ju äldre då.
Samma med lillebror, han får heller inte göra så.

Men, men något nytt?
JA, min älskling och Jonas är tillsammans nu :D
Helt underbart :)

Sen så såg ni den underbara bilden på Tindra igår, jag är fortfarande betuttad :)

Nu är det dax för skolan igen, sen får jag helg :) tack och lov, jag har verkligen längtat efter den.
Jag får träffa älsklingen och jag slipper tänka på läxor, helt underbart enligt mig :)
Jag har fan pluggat för flera veckor nu, speciellt när jag har tagit igen massa arbete.
Men idag blir det redovisning om mikroorganismer och smitta och smittspridning.
Tur att man fattade det denna gång :)

Nej, nu ska jag kasta om kläder lite och käka frukost...

TT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du har ju faktiskt en lillebror till som växer och blir stor...som du inte bryr dej om.

2011-03-11 @ 08:03:06
Postat av: Lillebrosan

Ja får visst växa :P för om ja växer och blir längre än dig. (Ja är ju längre än dig ändå) men om ja växer och blir längre än va ja är nu. Så kan ja kliva på dig :P

2011-03-11 @ 09:21:24
Postat av: Sandra

Hahaha, så du skriker ut det de första du gör ser jag :O

2011-03-11 @ 15:01:37
URL: http://tanneli.blogg.se/
Postat av: Annika

Man bryr sej bara om dom som bryr sej om en själv.

Man kan ha biologiska band till vissa, men det gör inte att man automatiskt är släkt med varandra, och måste bry sej om. Utan det är oftas det sociala bandet som visar sej om man är "släkt" eller inte.

2011-03-12 @ 09:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0