Klart!!

Nu är man klar med uppgiften som ska redovisas imorgon, så nu känns det lite lättare.
Och nu ska jag ta itu med det andra jag har som ligger och skräpar. Det går egentligen fort, men jag börjar tröttna på att skriva. Det är det som är det största problemet för mig.

Men jag och en annan tjej från klassen sitter ensamma här i skolan, vi har det ganska lugnt :)

Jag tänkte käka lunch om ett tag, så jag orkar med lite mera idag. Sen tänkte jag ta en liten promenix ner till Robban och hälsa på hans lilla familj. Han fick en dotter här i måndags, hon heter Tindra och är jättesöt. Så det ska bli kul att se Robban som pappa, samt det var verkligen år och dar sen vi 2 såg och snackade lite grann.
Jag måste bli bättre på det, jag får ta lite eller några i taget.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet, som att jag inte gör något annat om dagarna ;) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0