Japp, min dag har varit en riktig söndag ;...

Japp, min dag har varit en riktig söndag ;) Jag har tagit det lugnt, glott på internet nästan halva dagen. Myst med älsklingen, sovit middag, lagat mat(i den ordningen). Sen blev det lite mer internet, sen mera mys med gubben till hockeymatchen, AIK vs Färjestad. Min gubbe och mormor är glad då Färjestad gick vidare. Medan mamma inte blev lika glad då hennes lag åkte ur. Sen gjorde gubben lite efterrätt, som tröst för att mammas lag åkte hur :) haha. Sen blev det tevemys(jag vet, jag tittade på teve) till premiären utav Fenomen. Jag var livrädd att klockan skulle börja funka. Tack och lov att den inte gjorde det. Men det hade varit häftigt om det hade funkat :) haha. Jag och gubben blir kvar en natt till hos mamma, så vi får sova i en jätte säng igen :D hehe. Imorgon är det skola igen, en begravningsentreprenör ska komma till oss och berätta lite hur det går till med en död människa och en begravning. Men nu ska jag sussa, så vi hörs ;) TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0