JAG ÄR BÄST!!!

Vaknade 7.30, kastade jag mig iväg hem och packade väska till gymmet.
Tränade 1,5 timme och sen så blev pizza med Sandra och Knutsson.
Och vet ni vad gossarna gjorde då???
Min gubben och Sandras gubbe de var "döda", inget kunde nog väcka dem :D haha
Men Knutssons gubbe var uppe med tuppen, en duktig pojke alltså ;) haha

Sen låg jag och myste med gubben, då dog jag och var borta i ca. 2 timmar.
Vaknade utav att gubben var borta :(
Men han satt i soffan och läste en bok, nu sitter vi hos mamma och fikar och tjattrar :)

Ikväll blir det nog spelning på fritidsgården, Rockkarusellen anordnar detta.
Men goda nyheter, John meets Jane gick vidare till distriktfinalen.
Så den 15 april så spelar de på Grand igen.
Ni måste följa med mig och titta då :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0