Igår var jag riktigt lat tror jag eller gl...

Igår var jag riktigt lat tror jag eller glömsk. För jag glömde helt bort att göra ett inlägg :) Men iaf, igår så var jag hela dagen hos Sandra och myste, grät till några filmer, fixade lite grejor på gården. Sen blev det massa filmer igen :) Sen så blev det fart på oss, för vi skulle träffa killarna vid 8, så duschen snabbt sen bussen in till Tierp. Så inatt fick jag mysa med gubben :) helt underbart. Men stackarn har blivit förkyld. Så det blir att pyssla om honom i några dagar, iaf tills han blir frisk :) Inatt så tar jag och gubben över mammas lägenhet för en natt. Vi, speciellt jag, vill ha en stund för mig/oss själva. Det är konstant människor runtomkring. Det är jobbigt efter ett tag. Så lillebror var underbar och tar hunden(vi är hundvakt, till mammas hund) ikväll och imorgon bitti. Sen så tar jag henne imorgon mitt på dagen och eftermiddagen. Samt mitt pass på kvällen. Så det ska bli skönt med lite utrymme och tid för mig och älsklingen :) Nej, nu ska jag plocka ner lite kläder till imorgon sen så går :) Vi hörs ;) TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0