Idag så har man varit i skolan hela dagen,...

Idag så har man varit i skolan hela dagen, sen blev det lite handling. För det är ju våffeldagen, jag försökte "göda ihjäl" gubben idag, så säger Connie iaf ;) haha. Sen blev det slaktställning i soffan tills jag hamnade på Brorsans med gumman och hennes föräldrar(mina extra föräldrar). Vi käkade lite mat och tjattrade en massa. De var deras bröllopsdag, så det var en måste att fira. Det tycker iaf jag :) Men nu ligger man verkligen på soffan som en slaktad säl och tittar på Mutant Chronicles, så går på kanal 6. Imorgon ska vi firar Fredrik aka Skopis, för han fyller 25 år. Det bli fika och mys, sen blir det middag i stan med gumman. Sen på kvällen så blir det bio med gumman och hennes gubbskrälle. Samt jag får mysa med min egen gubbe på bion :) hehe. Vi ska titta på filmen I'm number four. Jag tror den kommer att vara bra :) Nej nu ska jag fortsätta vara döende efter all mat :) TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0