en paus...

en paus från psykologin, ja tack. Det är väl ganska så vettig idag, men det känns lite trögt idag.
Jag hade hellre myst med gubben ikväll än suttit med läxorna.
Men, men... jag får väl nöja mig med att jag får se honom i helgen då inte Jeppe har honom ;) haha

Idag hade jag tänkt en sovmorgon(men vaknade 7 :/) och sen blev det gymmet med Annika.
Sen blev det smörgåstårta med gumman och Knutsson(Sandra, jag får helt enkelt börjar säga Knutsson om henne).



Vi tjejer hade tänkt fjäska lite för pojkarna, så de skulle vara snälla mot oss... Hahahaha... Undrar hur mycket vi hade druckit när vi planerade detta?!
De kommer aldrig vara snälla mot oss, nja okej. Ibland så lyckas de, men oftast är det när de vill något ;) haha
Men vi har varit och myste med pojkarna hos Jonas. Sen så kände jag att jag var tuvungen att gå hem, speciellt när jag skulle plugga inför psykologikursen imorgon. Det känns lite surt att jag inte fick mysa hela kvällen med älskling.
Tack och lov så förstår han, men vad fan.
Men samtidigt så går ju skolan först, för jag vill verkligen inte sabba denna chans till en bra utbildning och sen ett bra jobb. Förhoppningsvis är det ett bra betalt jobb också :D

Nej, nu har jag vilat nog från psykologin och dess drömmar, behovstrappor och känslor och hur vi tillfredställer våra behov.
Sandra, tänk inget snuskigt nu ;) haha

TT

Kommentarer
Postat av: Captain Hornypants >:D

Snusktant :O

2011-03-09 @ 08:15:51
Postat av: Sandra

Jag tänka snuskigt. ALDRIG !!! ;D hahah

2011-03-11 @ 15:28:52
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0