en konstig dag

en konstig dag är det definitivt...
magen vill inte som jag, samt jag är seg i huvudet. Det känns som att någon har fyllt den med bomull.
Min dag har iaf bestått utav läxor, läxor och åter läxor.
Jag håller just nu på att renskriva massa arbeten som jag ska skicka in till läraren innan dagen är slut.

Jag har varit lite lat på att skriva inlägg, men det känns som att jag knappt har tid att gå på toaletten ibland.
Så nu när jag ändå är hemma, så tänkte jag fixa en liten uppdatering :)

Jag och gubben har sovit i mammas lägenhet de senaste 2 nätterna, det har varit skönt med lite eget utrymme.
Bara myst, tittat på film och tagit det lugnt :)
Gubben lagade mat igår och iförrgår, helt underbart :)
Hela han är underbar <3

Nej, nu ska jag fortsätta med läxorna.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0