En dag i badet :)

Det var härligt, ligga och titta på film och njuta av ett skönt bubbelbad.
Finns det något härligare att göra?



Drömmer ni lika mycket som jag när ni badar bubbelbad?
Den här bilden får en verkligen att drömmar sig bort :)

Men snart är våren här, då är det faktiskt inte långt tills sommaren kikar fram också.
Jag längtar faktiskt till sommaren, men jag måste skaffa solglasögon. Jag kommer annars bli blind utav all solljus.

Okej, en fråga!!
Tappar jag lätt fokus på vad jag gör hela tiden?
Det är inge bra att gubben ser alla mina knasigheter :)

Nej, nu ska jag diska undan lite grann här hemma hos mamma :)

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

JA det gör du !! ;D

2011-03-18 @ 16:46:17
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0