Efterdyningar?!

Ja, jag är fortfarande seg och halvdöd från i lördags.
Skolan idag var tuff, jag orkade knappt skriva, så slut var jag.
Men jag lyckades skriva ca 5-7 sidor om hudens uppbyggnad och funktion. Jippi... jag är trött...

Bara denna måndag, tror jag



Imorse så började jag plocka här hemma för att få bort allt, mitt rum såg ut som ett bombnedslag.
Ni som känner mig väl vet hur jag känner för att ha det stökigt. Usch säger jag bara.
Jag ska strax hjälpa mormor i köket och städa undan lite grann där också.
Sen blir det att dammsuga lägenheten innan man tar sig orken med läxor tror jag.
Imorgon så är det gymmet, usch vad jag har fuskat med den.
Sen blir det smörgåstårtbakning(vet inte om det ordet finns ens) med gumman och Sandra K.
Sen så blir det att fika ihop med våra gubbar och mysa lite grann :)
Det ska bli kul :)

Jag är seg känner jag, för jag känner en sådan distans till mig själv, känns som jag är utanför mitt eget huvud.
Det är fel på gamling idag känner jag :D haha

Jag hoppas att jag får komma tillbaka till verkligheten nu den här veckan, för det har varit så mycket att jag hänger inte med längre, jag behöver lite tid för att smälta allt och bara vara.
Annars kommer det blir som jag har gjort förr, misskött vissa saker i mitt liv medans andra grejor har prioriterat som kanske inte ens ska bli det.
Så jag måste ha lite tid för att smälta allt nu.
Men det är ju faktiskt lätt att ordna så länge man är bestämd.

Nej, ska jag hjälpa mormor :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0