Doomsday!!

Haha, nja det är väl inte riktigt det :)
Men jag gillade rubriken :)
Ja, men idag smäller det :D
Min dräkt ska strykas nu, för jag hann inte inatt eller ska man säga, jag orkade inte :)
Sen blir det att fixa det sista inför kvällen, lite dricka till vinet mitt. Jag måste blanda ut, det smakar inte tillräckligt bra annars ;)

Jag har pratat med många av tjejerna och de verkar klara med dräkterna, vilket är skitbra :)

Men nu saknar jag gubben min, det var ett tag sen jag fick ge honom en puss :)
Men jag får se honom ikväll, men jag har märkt vilka udda par det kommer att vara på festen ;) haha
Ni kommer få se bilder sen, när jag är vid liv igen :D haha

Ja, men vi hörs. Orkar jag och hinner så kanske det kommer upp några sms-inlägg. Men ni som tittar min blogg via Facebook, ni får helt enkelt gå in lite då och då för att se om det har blivit några uppdateringar :)
Jag har faktiskt inte orken att lägga upp länkar varje gång, men nästan så :)

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom nu så sätter vi igång :D

2011-03-05 @ 09:17:58
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0