Åh, så söt

Tindra var så söt, förlåt allihop, men mina mammakänslor går på högvarv just nu :)
Visst önskar jag också att jag får starta familj och så, men jag har tyvärr inte tiden eller råd att ta på mig ett sådant ansvar ännu.
Så det får bli sen då jag är klar med utbildningen och har ett fast jobb.
Drömmen är ju att ha körkort, hus och ett fast jobb innan barn kommer till världen.
Men man kan ju få drömma :)

Ni ska få se en liten härlig bild på lilltösen


Visst är hon söt.
Tänka sig Tessan är faster :) till bedårande Tindra.
Jag är riktigt betuttade i lilltösen, förlåt Fredrik ;)
Grattis ännu en gång Petra och Robert, ni har verkligen lyckats få den finaste bebisen i Tierp.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0