Värme, snälla!!

Jag vill ha värme, jag fryser :S
Men jag vill inte lägga mig under en filt, då kommer jag somna.

Idag tänker jag försöka genomföra det här med att slinga håret, det behövs :)

Jag har spenderat hela morgonen med körkortsboken och jag har många frågor, men jag tänker samla på mig lite flera innan jag ber om hjälp :)
Det är några hundra vägmärken man ska kunna upptäckte jag :S
Men det bör jag lösa, så länge jag får lite tid på mig :) hehe

Igår satt jag och skissade på tatueringen och fan vad irriterad jag blev på mig själv efter ett tag.
Jag har fått till vingarna någorlunda och halsen.
Men huvudet vill fastna på pappret som jag vill och kroppen ser mer ut som en naken karl än en muskulös drake :S
Lite små arg blev jag, så jag tog en vända runt hela Tierp på cykeln igår kväll för att få bort lite aggressioner.
Men istället så blev jag bara mer förvirrad.
För det var inte bara draktatueringen jag tänkte på utan allt annat som finns i mitt liv också.
Jag lever inte ett lätt liv, men jag har kul ibland iaf :) haha

Nej, jag ger upp körkortsboken några timmar och går och lägger mig i solariumet :)
Där bör jag få lite värme :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0