Världsbäst?!

Shit, vilken dag :)
Det är knappt så jag kommer ihåg början av den :) hehe

Jag var ju till veten med Grabben och han var jätte duktig där, så nu ska han behandlas i 10 dagar med bakteriedödande droppar i öronen.
Samt han har fått en annan sorts medicin också där han ska få det droppat i nacken en gång.
Sen en gång till om 4 veckor :)
Missen älskar verkligen mig nu ;) haha

Sitter nu och planerar midsommaraftons lunchen med Sara :)
Det blir färsk potatis, gräddfil med gräslök, lax, sallad och något gott bröd :)
mums mums :D

Men jag har ju även jobbat idag, för första gången på Brorsans och det gick bra, jag är helnöjd med dagen :)
Det blev inga katastrofer och jag har nästan lärt mig kassan :)
Jag ska bara lära mig hantera den där kortläsaren sen så kan jag det nog :) hehe

Det enda som är dåligt med dagen där är att jag hade helkassa skor att gå i, men mormor kom på en jätte bra lösning så att jag slipper skaffa nya skor igen :)
Jag kan ta med mig flera par lätta skor som jag byter emellan under dagen.
Får se hur jag gör :D haha
Ali skulle höra av sig ikväll eller imorgon om hur det blir.
Det verkar som att jag har gjort bra ifrån mig iaf :) hehe

Nej, nu tänker jag äta lite mera av mina maränger och sen "dör" jag ;) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0