Uppenbarelse i duschen

Jag hade en uppenbarelse i duschen nyss :)
Jag vet varför jag har ont i nacken, i lördags så försökte vi oss på att headbanga(vet inte hur det stavas).
Undra på att jag har ont i nacken då :)
Varför jag har ont i ryggen fick jag nyss veta av Schröder, hans soffa är boven.
Jag är visst inte den första så får ont av den :)

Så nu Swee kan du inte skylla på min träning :) haha
Men tack iaf för att du fixade ryggen åt mig :) Det behövs verkligen.

Nu ska jag försöka mig på något att äta :)
Har bara ätit lite av Swees tunnbrödsrulle, det mättade för stunden.
Men jag har inte riktigt vågat ätit idag, har varit illamående hela dagen, är fortfarande det, men hungerkänslan överväger det nu :)

Men jag har iaf listat ut varför jag har ont :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0