Transformers

Fy satan som jag älskar den filmen :)
Kim satt och ryste flera gånger medan jag blev helt till mig utav scenerna.
Ja, ni som har varit på bio med mig vet hur jag är :D haha
Jag tror jag ska sitta själv i en biosalong, jag kanske stör de andra som tittar ;) haha

Jag kanske orkar ta och lägga upp ett längre inlägg imorgon bitti eller efter jobbet(21) imorgon.
Ni får se vad som händer, just nu vill jag bara sova och försöka vara utvilad tills imorgon då jag kör lunchen själv.

Så jag vet inte om jag ska önska att ni kommer dit och äter under lunchen eller om jag ska be er att stanna hemma :) haha
Det beror ju på hur mycket folk det kommer och hur mycket jag får att göra :)

Ne, natti natti :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0