Tatuering

Jag fick världens finaste uppenbarelse då jag låg och läste.
Jag är ett fantasy fan och varför inte köra något som jag faktiskt älskar.
Så nu ska jag sitta och knåpa på den tills jag är nöjd.
Om det är någon som är duktig, så kom gärna med förslag på förbättringar eller ändringar.
Jag kommer lägga upp lite bilder då och då på mina skisser.

Jag har här några bilder som är som en inspiration till ett förhoppningsvis lyckade slutresultatet senare :)

Den draken jag kommer ha, kommer vara isblå och fråga är fortfarande om den ska spruta is eller eld.
Många fantasy älskare har sina egna åsikter gällande drakarna och deras egenskaper.
Men jag tänker inte hålla mig till några regler denna gång, det är mitt och på så vis min egen berättelse :)

Den ska iaf krypa längs min sida som en orm och deras huvud kommer vila ovanpå bh-linjen :)
Om den ska ha öppen mun eller slängd munnen är fortfarande under förstoringsglaset då jag inte vet om den ska spruta eld/is eller inte.
Hur jag ska göra med vingarna har jag heller inte fastslagit, troligen kommer de vara som på bild 3 (uppsträckta) och det är den stilen jag kommer köra med på min också.
Det jag gillar på första bilden är bröstkorgen och på bild 2 så är det musklerna som faller mig i smaken.
Bild 3 är det stilen som sagt, och på sista bilden så är det huvudets form som jag gillar.

Detta kommer bli svårt att skapa men jag ska fan lyckas, för det är den här jag vill ha.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0